20 december

4 dagar kvar till julafton och det innebär massa god mat och mys. Jag ska fira julen hos mormor och ukki i år som vanligt som jag gjort så länge jag kan minnas, tror vi har varit där varje år faktist. Men det är väl lika när hon kan det där med käket. Idag har jag inte gjort ett piss, skulle hinna göra en massa saker men har bara slöat hela dagen så imorgon måste jag göra dubbelt så mycket helt enkelt. Ska städa mitt rum, måste hinna fixa dom sista julisarna och så måste jag hinna förbi pappa en sväng. Och bara jag tänker på mitt rum så ser jag hela dagen försvinna men jag måste börja och fixa till det nu. Och nu har jag faktist väntat klart på madde och malin, nog för att jag förstod redan att ni inte skulle komma förbi för ni kör samma sak varje gång, "jag ringer snart". Du hade tur jullan! Ne nu hade jag  tänkt mig att försöka hoppa i säng snart men får se hur det går, stian har redan somnat och han tar upp hela sängen så det känns inte så lockande men ska kanske bränna ut någon bra film som jag kan somna till, vad sägs om några avsnitt two and a half men eller lite ensam hemma. Något sånt blir det nog och det blir super! 

Godnatt   

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag saknar dig kompis, tänkte att jag slår en pling nu!

2008-12-21 @ 21:20:54
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0