21 december

Sitter och kollar en dålig film just nu som vi inte ens orkar se klart och inget gott har vi heller att äta, försökte mig på glass men det var inge vidare. Och sen blir det ju inte lättare när man läste jullans blogg att hon och emil hade köpt godis det hade varit susen just nu och från sporthalls kiosken också. Mums! Min dag har inte sett ut som planerad heller har inte gjort det jag skulle, blir irriterad på mig själv när jag alltid ska skjuta upp allting, men imorgon ska jag upp halv 8 så då hinner jag nog med en del hade jag tänkt men det återstår väll att se. Men ett måste är att fixa dom sista julklapparna och det måste jag göra för annars blir det ingen jul. ne nu ska jag hoppa under täcket och kolla ice age och mysa med stian som är så snygg!  

Nöjd älsko?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0