14 oktober

Mitt nya liv har jag startat och det innebär massvis med träning. Eller jag hade velat det iaf men nu är det så att jag är för slö så det får duga med innebandy träningarana och att jag promenerar varje dag. Försökte få med madde idag men det var inte så lätt, hon hade haft ute dag idag och lirat fotboll för hela slanten så kan ju förstå om hon inte orkade men imorgon skulle hon med så får knata själv idag kanske svenken får följa om hon har tur. idag hade vi fotografering i skolan som jag inte riktigt var helt insatt i eller jag hade inte en endaste aning om det, men jag var med vad gör man inte för gänget. det händer inget speciellt i mitt liv just nu som vanligt så det ser lika tråkigt ut varje dag fast jag har ganska kul! I helg blir det av att åka ut i skogen med brudarna och ta det lungt fy vad skönt det ska bli hoppas bara att vi får bra väder och att plan 1 håller. Det blir spännande! ne nu ska jag fortsätta med engelskan så jag blir klar idag.

Sen måste jag abra skriva att jag inte kan förstå dig riktigt. okej om du hör av dig då och då men när det bara är på fyllan så orkar jag inte och du har ju som inget vettigt att komma med heller så. Gå vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0