15 oktober

Jag brukar inte skriva så mycket om dig men idag får du den heder platsen här på bloggen bara för att du är du.

Nu har mer än ett år gått sen vi satt hos dig på glaciären och du var lite smått nervös du vågade inte säga allt för mycket och nog kom det många vita löngner från dig för att du skulle verka vara den "perfekta". haha jag skrattar bara jag tänker på det! Någon dag efter hade du samlat lite mer mod och du drog fram gitarren och drog någon esmeralda låt kommer jag ihåg och du spelade högt och sjöng tyst så att jag inte riktigt skulle höra och jag kommer ihåg att du var jätte stolt när du satt där på stolen och hade sjungt klart. Själv tyckte jag bara det var pinsamt och hade svårt att hålla tillbaka skrattet tror till och med att jag började små skratta. Men de var ju charmigt på sitt sätt. Nu så här efteråt är det bara roligt att kunna tänka tillbaka och skratta tillsammans åt allt sjukt som hände då. det har varit det första året med dig och mer ska det nog bli! Jag älskar dig hjärtat<3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0