28 oktober

Vilket lov kan jag säga, har inte gjort ett skit men lika glad är jag för det. Det känns som att jag verkligen har tagit vara på lovet och sovit och vila. så nu kommer jag orka hela skolan. Ne men jag har faktist inte gjort så mycket men idag hade jag tänkt att åka upp på stan och kolla om dom har nått fint som man kan ha på sig till helgen få se om stigge blir den som följer eller madde, kanske båda eftersom stigge har fått pengar och var sugen på en tröja. just nu sitter jag bara och kollar lite på tv det är 4an som är på och det är efter tio som är just nu.  Ne nu ska jag ta och lira lite bloons sen väcka älsko så jag får mat.


Kommentarer
Postat av: Elina

Heeej Mia!!.

Jag hittade din blogg, härligt :p. Har så tråkigt och sitter å söker en massa bloggar, haha. Roligt..

Det var ett tag sedan. Hurä det ? :).

Kram på dig!!

2008-12-17 @ 18:47:58
URL: http://elinaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0