4 oktober

helgen har kommit och det behövdes, dom sista dagarna i skolan var inte kul alls har varit konstigt trött och ne det var inge roligt alls. Igår var jag med stigge och vi åkte till hans mamma för att kika på idol och efter de åkte vi hem till han och kolla singing bee och utröstningen i idol. Skönt att Johan vart kvar han är så söt. Sen förtsatte vi att kolla desperate housewive eller hur det stavas men iaf så såg min går dag ut och idag vet jag inte vad som händer kanske skulle äta på grillen med biri och stigge men ser ju hur det blir annars vet jag inte förtsätta att kolla desperate så vi kommer till säsong 2. Imorgon kommer nya avsnitten av andra avenyn ut det är alltid en höjdpunkt! nu ska jag gå och lira lite xbox.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0