22 september

Så där ska börja blogga på nytt igen fixade tillbaka mitt lösenord som jag inte har förstått att man kan göra, jag är ju inte känd för att vara data tekniker heller så. Det är bara hoppas att den som har vart inne och skrivit massa skit här är nöjd. ja det har hänt mycket sedan jag skrev sist hela sommarn har hunnit gå och skolan har börjat igen som känns ganska kul faktist för en gångs skull.

Idag har jag vaknat stressat som tusan för att hinna med bussen som gick mot frissan, frida vart faktist riktigt fin i håret, sen var det skola för hela slanten som gällde. Och det bästa med de hela var att vi inte hade katasrofen så slutade extra tidigt som var hur skönt som helst. Väl hemma så flög jag framför datorn och kollade lite efter det var det käk ris och kyckling.  Och just har jag kommit hem från Axels innebandy som jag fick veta att jag kommer vara bokad varje måndag och torsdag för Axel har fått en ny tränare och det är jag. jaa, hur det ska gå det ser jag ju men det är små grabbar så det ska nog gå bra, mamma är ju där hon får väll rycka in om det nu skulle bli nå desto större. Få se nu vad hon har på hjärtat när hon kommer hem från mötet som jag också skulle vara med på men skippade. Hjärtat kom nu så ska mysa lite med han innan bilen kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0