11 april

Det var ett tag sedan jag ägnade lite tid åt att sitta på datorn så min uppdatering har inte varit på topp. Men jag behövde en liten paus från bloggandet för att få lite fräsch energi, så jag kanske är lite mer aktiv dom närmaste dagarna, vi får se. Det har verkligen blivit vår här i kiruna dom senaste dagarna. Snön från vägarna utanför vårat fönster har smält och det kommer bara fram mer asfalt och sommar suget börjar närma sig.  Min moster och hennes familj har hunnit komma upp så har varit förbi mormor och hälsat på dom. Jussi och Lina har också kommit upp men dom har jag inte hunnit träffa ännu kanske att jag tar mig ner imorgon, får se. Nisse hade boliviadag på högga så där har jag också varit och kikat lite men det var alldeles för mycket folk, kan inte riktig med när det är så mycket folk,livat och trångt och jävligt. Vi har haft en nattgäst också, Nisse sov över en natt och inatt är det Axels tur. Och ett som är säkert är då att Axel kan snacka, fy fan jag har stängt öronen för längesedan. Men det är kul han är bra på att underhålla. Just nu sitter vi och äter pizza ska kolla på xgames när det nu börjar och sen blir det nog bedtime. Tidigare idag har jag, Stian och Alvin varit hos pappa och ätit grillat och pottisallad. Det var gott men hann bara på snabbvisit eftersom vi väntade besök. Alvin har varit gnällig dom sista dagarna nu också och nattetid och kvällstid är han allt förutom snäll. Ne hojj. Det var en kort sammanfattning av mina senaste dagar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0