21 april

Mitt inlägg som jag hade skrivit igår hade hamnat i utkastet så jag fixade in det idag så kan ni läsa om min gårdag. Idag har jag haft frida på besök och det var ju som ett tag sen så det var kul. Eller jag hade de i alla fall sen om hon hade det är ju en annan sak. Har hunnit provåka bil med henne också och hon kunde ju det där mycket bättre än mig så tur var ju det. Jag ska ta och plugga körkortsteori lite så jag inte behöver göra det på måndag, jag brukar alltid vara så bra och spara allt in i det sista. Så de ska bli skön och inte ha sådan stress när jag håller på jag kan sitta i timmar och fundera på annat också om jag vill. Eller där tog jag i, klockan nio är andra avenyn och den vill jag ju se men två timmar har jag på mig. Jag och Julia satt och pratade om ben and jerry glass om de heter så, men i alla fall efter det har jag blivit sugen på sån glass fast jag har ju aldrig smakat men det ser gott ut. Men jag tror att jag ska springa ner på kiosken och köpa en daim istället, blir lika glad för det! 
 

Kommentarer
Postat av: emilia

Fin du blev i håret :)

2009-04-21 @ 22:19:33
URL: http://kallamigemilia.blogg.se/
Postat av: Ronja

Nååå va söt : )

2009-04-21 @ 23:36:48
Postat av: moster L

Ja du lill gossen nog är du allt söt du :-)

Moster kommer och gosar imorron;)

Kram

2009-04-22 @ 10:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0