22 april

Har just kommit in efter en åktur med katti som har fått körkortet idag, så grattis till dig! Innan de har jag varit nere hos mormor hon bjöd på mat igen och den här gången vart det plättar. Hur gott som helst. Jag sitter och funderar hur jag ska göra imorgon om jag ska hälsa på min gammla klass men jag behöver ett litet samtal med Frida innan så jag är helt säker. Men jag antar att det blir så. Eller kanske får se. Ska ringa henne och sen blir det okänd diagnos. Klickar in en bild på avve också som han nu kallas av många, stackare men lika glad är han för det!

Kommentarer
Postat av: julia

Neeeeeej, han är så söt :)

2009-04-22 @ 22:37:34
Postat av: Sofie

Ville bara säga att tycker Alvin är jättesöt! :)

2009-04-23 @ 19:41:56
URL: http://sofieoja.blogg.se/
Postat av: katti

haha fyfan vad han är sööööt ;D

2009-04-28 @ 12:52:59
Postat av: julia ö

Fy tusan vilken söt unge ni har Mia :p

2009-04-29 @ 00:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0