24 april

Igår var det min tur och övningsköra igen gick inte alls lika bra som förra gången. Men det är smällar man får leva med. Igår kväll kom jag och Stian på att våran kyl var så där lagom tom så han fick handla den här gången. Och det bästa var att han köpte baguetter och gissa vad han gör om inte sådana goda mackor med sallad,gurka,paprika, skinka och ost. Mmm, tror att det blir sånna mackor till frulle. Så för engång skull ser jag fram emot frukosten. Idag har jag nästan inga planer ska på stan med mor och sen kanske hänga med Julia får se. Nu ska jag fortsätta kolla på Linda och gänget, dom gör mig glad!

Kommentarer
Postat av: Frida

De är för att du önskar att du hade varit med i Lindas gäng ;)

2009-04-24 @ 19:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0