3 april

Början på kvällen tillbringades hos katti och fira hennes 18års dag. Fint folk och en god tårta en superkväll det lilla jag var där men så upplevde jag den som. Vart sanning och konsekvens där på slutet och sen ville alvin ha mat så då får jag hem. Hoppas ni har det trevligt och festar rejält hela natten, jag får ta igen de sen någon gång i framtiden. Se upp när jag fyller 30 och blir som 15 på nytt. Ne riktigt så illa hoppas jag inte att det blir. När jag öppnade hemdörren så luktade de rent, stian hade vart i full fart hela tiden medans jag var borta. Dammsugat,skurat, städat toaletten,diskat och tvätta klart alla kläder som jag påbörjade innan jag gick. Så det var extra kul att komma hem. Väl hemma fick Alvin mat och efter stian skrytit hur duktig han hade varit så kollade vi talang och sen har jag bara vikt kläder och gått med gossen i famnen och försökt få han och sova, och nu väntar en spännade film! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0