3 april

Jag tänkte att jag slänger in ett till inlägg nu om mina morgonplaner när jag ändå är på gång. Imorgon på förmiddagen blir en promenad och handla bär sen ska jag faktist baka lite hade jag tänkt, undra om alvin också hade tänkt det annars är det kört. Men han får väll sitta i bärselen i värsta fall. Stian ska vara på språng nästan hela dagen och det innerbär att jag måste göra allt när jag är ensam med han men det går bra bara han är på bra humör! Imorgon blir det ett dopp för lillen också för han måste ju vara ren på farsans födelsedag som är på söndag. Ja det var väll det jag har tänkt hinna med att göra så det ska jag fixa hur lätt som helst eller inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0