4 april

Så min dag har varit gåendes,vaggandes och hungrig. Jag har varit hungrig som ett djur idag innan jag lagade mat och innan jag hittade något gott. Tillslut fick det bli köttfärsås och makaroner fast långa smala vet inte hur det stavas, men ni vet hurdana jag menar. Stian har varit på språng hela dagen och hjälpt hans pappa att flytta bara därför har Alvin varit vaken hur länge som helst och att ligga på täcke på golvet duger inte åt han. Han ska vara i famnen hela tiden och just nu har jag ont i ryggen och armarna, han blir så jäkla tung i längden. Nu ska jag ta fingrarna från persätt och börja fixa i köket lite.


Kommentarer
Postat av: katti

naaw, fan vilken söt pojk ni har gumman ;) tack för i fredags! skit kul att du kunde komma förbi :) hoppas du får en fin dag, <3

2009-04-05 @ 12:53:09
URL: http://kattik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0