20 april

Idag har jag varit hos frissan så är ny friserad. Jag sa att hon fick klippa hur hon ville så nu kan jag inte gnälla hur det ser ut så det är faktist skönt, brukar alltid annars vara missnöjd men det tar väll ett tag innan man vänjer sig. Har haft kökortsteorin idag och det gick ganska smärtfritt undan, tiden gick ganska fort där så det var ju skönt. Syrran var med Alvin under tiden så det var ju snällt så fick stian åka till hallen. Alvin har inte alls haft någon bra kväll kan jag då säga han hade jävlats lite med Linnea också och nu är han hopplöst grinig. Nu ska jag surfa vidare här på internetet !
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

2009-04-21 @ 22:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0