23 augusti

Dålig update igen men jag försökte faktist att smälla in en videoblogg men det gick inte. Malin och Madde hade varit och kollat på någons blogg och hennes videoblogg var lite rolig så då tyckte dom att jag skulle videoblogga. Har filmen kvar men det var ju så jäkla omständigt att lägga in det så då fick det vara. Och tur var väl kanske det. Igår kom malin förbi på kvällen vi åt bulla, pratade kollade början på en film och sen spelade vi monopol. Stian gav upp så jag och malin vann. Idag hade jag väl inte tänkt göra allt för mycket ska nog och övningsköra sen när mamma är i form, sen ska jag vänta på ett samtal från madde. Imorgon har det kört i hop sig lite lätt, jag ska till körskolan halv två och stian börjar jobba klockan 2 så måste försöka hitta barnvakt. Mamma jobbar, ante jobbar, linnea jobbar, tessan nisse och axel går skola, mormor jobbar, ukki jobbar, malin går skola ja då var det bara madde kvar så får se vad hon säger. Det är ju bara 40min så det är ju inga problem och han brukar ju ofta vara så snäll vid den tiden. Nu ska jag ta och knata in i duschen så jag vaknar till liv. 

Kommentarer
Postat av: madde

klart jag ställer upp! no problems! :)

2009-08-23 @ 15:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0