3 augusti

Nu har jag insett att det är skönt att vakna tidigt, man hinner med så mycket under dagen då. Fast nog är det skön och sova också. Igår packades de för fulla muggar och så tvättade jag kläder, nu är det inte länge kvar. Vi bor i en enda storflyttkartong känns det som. aja men det får vara så ett tag nu. Idag ska jag väll inte göra så mycket gå ut och promenera och sen ska jag förbi in på frasses och kolla om dom har sådana där milkshake som dom hade förut, jag började tänka på dom då nu är jag sugen. Jag håller tummarna att det ska finnas kvar och att smaken jordgubb finns !

Kommentarer
Postat av: julia

Åh vad spännande att se er nya lya! Är ni hemma i slutet på nästa vecka så kommer jag järna förbi :)

Hoppas allt är bra med er, saknar er!

2009-08-07 @ 17:20:06
URL: http://jjuliahallergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0