30 augusti

Idag har jag varit på stan och snokat i affärerna men kom hem tomhänt. Så det vart ingen lyckad stadsgång. Min partner som var med hittade inte heller något så vi båda sparade pengar. Det däremot känns betydligt mycket bättre, men tankarna far ju tillbaks till nya kläder och har faktist kollat runt på internet och tror att jag har hittat lite som min garderob hade gillat, och sen hittade Malin en värdecheck på ellos som jag helt hade glömt bort så jag får dessutom 50% rabatt på dyraste plagget. Tror att det blir en jacka som jag har hittat. Idag har jag blivit bjuden på mat igen, nu var det inte mormor utan skate grabbarna var här och lagade pizza det vart över en hel plåt till mig. Och tro det eller ej men den var supergod! Jag menade inte plåten utan pizzan. Sen har jag väl inte gjort så där mycket mer idag hängt mestadels med Malin och Alvin, hunnit surra med Malin också nu rejält och det var behövligt må jag säga. Ne nu ska jag hoppa i sängen ser att Alvin väntar på mig, han har intagit skeden. Är alldeles för trött, tycker nämligen att jag är skit rolig fast jag inte ens har börjat dra skämting.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0