10 februari

Jag i ett nötskal, kan inte fatta att jag kan vara så korkad ibland. Helt borta! Ja min morgon började bra vaknade vid halv 8 och så slog jag på tvn och satt och kolla tills tio, då började jag gå till skolan för ett möte så att jag kan ta ett uppehåll från skolan nu ett tag. Och jag höll på att dö i svett i rummet, kärringen snålade inte med värmen jag skojar inte det kändes som att sitta i en lite svalare bastu. Mötet gick bra. När jag är på väg kommer jag på att jag glömt nyckeln hemma, men jag chansar att stian ska vara hemma ännu men det var han ju så klart inte. Så jag har stått i trapphuset i två timmar tills julia ringde och var räddaren i nöden. Så hon hämtade nyckeln och kom förbi med den! Tack julia. Inga pengar på telefonen så jag kunde inte ringa någon heller, och inga pengar hade jag på mig heller så kunde inte heller köpa ett refillkort. Jaa men nu har jag förhoppningsvis lärt mig. Julia gick nyss hon skulle och träna och sola och sen skulle hon och Ronja komma förbi, så det blir mysigt! 

Kommentarer
Postat av: syrran

Du i ett nöt skal syrran ;-) hahhaa....

2009-02-10 @ 20:37:55
Postat av: andra syrran

Håller helt med syrran ;-) hahhaa....

2009-02-11 @ 21:15:03
URL: http://lindmaerk.blogg.se/
Postat av: andra syrran

Håller helt med syrran ;-) hahhaa....

2009-02-11 @ 21:15:05
URL: http://lindmaerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0