11 februari

Idag vaknade jag först av ett samtal av min syster Linnea som var på väg ner till Gällivare, kommer inte ihåg riktigt vad hon ville egentligen men jag somnade om iaf och mamma kom och ringde på före 10 så då steg jag upp och tur var väll det eftersom vi hade somnat på soffan och mina ben fick inte riktigt plats. Så har lite ont i armen tror att jag måste ha använt den som madrass eller något liknade. Sen har jag somnat i badet igen och jag måste ha legat hur länge som helst för vatten var iskallt när jag vaknad, så jag är torr över hela kroppen nu och det hjälps inte att jag smörjer in mig heller. Sen har jag väl inte nå dessto större problem just nu men det kommer väl. Eller ett problem har jag och det är att man ska låtsas vara vettig för engångs skull, jag har alltid sagt att mina bar ska heta om det blir en flicka så ska hon heta Naimi och blir det en kille ska han heta Edvy men nu är det ju så att Stian säger att vi inte kan låta pysen heta något av det. För Edvy är ett gubbnamn och Naimi tänker han på en fet,finsk,gammal kärring så jag får nog aldrig någon nytta av att sagt så i många år. 

Kommentarer
Postat av: julia

Men galning, inte kan du somna i badet. Kan ju inte vara bra. Man saknade dig idag! Får ta och komma förbi er imorgon så kan vi mysa framför tvn :) Och ett namn kommer ni att hitta! Godnatt min älskade vän, sov gott

2009-02-11 @ 23:40:40
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/
Postat av: Miifi

Äh! Stå på dig tjejen! Ett av namnen ska du få, iaf som andranamn :D Fast bäst är ju faktiskt att ni bestämmer tillsammans :D

2009-02-12 @ 10:50:54
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0