12 februari

Jag har just tagit mig upp ur soffan, har legat där och kollat lyxfällan och sen något annat program. När vi låg där så kom vi på hur lik vi var mamma och ante. Jag har likadan morgonrock som mamma och Stian har en likadan som Ante det var bara sidenbyxorna som fattades så hade det varit helt på pricken. Han satt till och med och darra på fötterna så som ante gör när han kollar tv. Nu sitter jag och spelar ett väldigt tråkigt spel som är beroende framkallat, det går inte ut på något heller så man håller på i flera timmar. Jag ser fram emot morgondagen då ska vi vakna tillsammans för första gången på vet inte hur länge, sen ska vi äta frukost tillsammans och sen ska vi knalla ner på jysk och köpa korgarna. Vi bestämde oss för att köpa korgarna där istället så vi får dom nu. Ne nu ska jag fundera på hur vi ska lägga upp tv tittandet allt börjar nämligen samma tid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0