13 februari

Måste börja att skriva att min blogg ligger på uppdatering, men det kan ta ett tag. Så nu kan jag börja berätta om min dag, julia kom förbi när hon hade hål så vi satt och prata lite och hon tränade på finska ord som hon skulle ha förhör på, hoppas det gick bra! Sen fick jag ett sms om att mattorna kunde hämtas, som vi beställt så då bestämde vi oss för att städa så det har vi gjort så nymattorna ska trivas. Ne men det vart faktist ganska fint eller ja dom var fina. Sen ringde mamma och sa att vi skulle hänga med ner på lompis så det gjorde vi men innan vi for dit var vi förbi jysk och slösade lite mer pengar. Nere hos mamma vi åt pizza, mums!  Det var gott och jag gick i mat-koma är helt slut fortafarande så det blir en tidig kväll ikväll. Imorgon blir det att kolla skidskytte på morgonen sen skulle grabbarna komma förbi tror jag. Så kanske att man hinner ut och kika på marknaden en sväng imorgon annars får jag ta det på söndag, det är inte hela världen. Vi fick ett jätte fint allahjärtansdag kort utav axel, en groda som håller i ett hjärta och det stod så här i de. 
Han är så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0