14 februari

oj hade glömt bort att melodifestivalen är idag, ändå pratade jag om det för inte så länge sedan. Men det enda jag vill se egentligen är vad markoolio har att komma med, hoppas det är något bra för han är ju så sköön! Sen är det inga fler artister som jag tycker om fast deras låtar kan ju vara bra ändå. Nästa vecka är ju Molly Sanden med och hon är ju bra och veckan efter det är Thorleifs och Sarah Dawn Finer med och det kommer säkert bli den bästa deltävlingen. Dom sparar det bästa till sist! Jag Läääägntar! 

Kommentarer
Postat av: julia

Jaa åå nästa lörsdag vill jag att vi ska ha myskväll med godis hemma hos er!! Det vore såå skönt :)

2009-02-16 @ 09:20:50
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0