15 februari

Så där nu har söndagkväll börjat och inget sevänligt på tvn heller så jag vet inte vad jag ska göra av denna kväll. Jag hatar söndagar, allt känns så jobbigt och trist men varför vet jag inte. Har tänkt att försöka fixa mina naglar idag men får se om jag kommer så långt. Hade tänkt att lägga mig i tid idag också så jag är vaken imorgon när julle kommer förbi på hennes hål, men det ska nog inte vara så svårt för det är ju först vid 1 har jag för mig. Jag vill göra något kul som jag inte har gjort på länge men jag vet inte vad jag är sugen på att göra men bara det är något ovanligt så blir jag nöjd! Är skit sugen  på att sola också det hade faktist behövt, vet inte hur länge sedan jag var så här blek som jag är nu. Ursch ser sjuk ut! Ne så det står på min prio ett lista när pysen är ute, och jag ska ligga länge och huden ska börja lukta bränt först då är jag nöjd. Ne men jag och Stian ska faktist ta oss i kragen och börja sola igen, för om jag behöver sola då behöver han göra de gånger tusen. 
Jag kom på nu att jag kanske får syster på besök imorgon dom har ju inte ungarna den här veckan så då kanske hon har tid att komma förbi mig imorgon en sväng, och eftersom att jag vet att du läser så vet du vad du har att göra imorgon. Jag väntar.  

Kommentarer
Postat av: julia

Vilken fräsig och snygg blogg du har! Jag kommer om någon timme och myser med dig framför tvn :) wooho

2009-02-16 @ 09:24:20
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0