16 februari

Visst finns mirakel, är det som spelas nu och jag njuter! Förut retade jag mamma för att hon lyssnade den men den är faktist hur skön som helst. Just nu håller jag på att skriva eller ja, jag ska försöka skriva ett personligt brev, men det var lättare sagt än gjort. Jag har ju inte jobbat nästan något i mitt liv så det blir lite svårt, tror ju inte att det är så lockande om det står att jag har stått och kratta en hel sommar! Ne så jag måste nog ha lite hjälp om vad jag ska skriva, Linnea visade typ vad jag skulle skriva men det hjälpte mig inte så mycket för den där stencilen förstår jag inte ens vad hälften av orden betyder. Linnea kom förbi idag och vi åkte till mormor och ukki och åt bulla och pratade på och dom där bullarna kan man aldrig sluta gilla! Mmm äkta tissibulla och varm svartvinbärssaft hos mormor och ukki kan inte bli så mycket bättre! Ukki tyckte vi skulle gå tillsammans imorgon på lassa för han skulle också dit och jag har tid hos bm igen, förhoppningsvis är det sista nu innan pysen kommer. Ja iaf han tyckte vi skulle gå samtidigt, turen var väl den att jag inte kan komma dit när jag vill utan har tid klockan två. Han ville att vi skulle gå klockan 7 tokig som han är. Så det gick ju inte. Vad har jag mer gjort för något spännade idag? Nästan inget tror jag, imorgon ska jag åka ner till mamma och dom där nere hade jag tänkt hade behövt få lite bilder därifrån när vi var i Bulgarien och sånt mys. ja eller det beror ju på hur mamma jobba, bara inte mellantur är det skiften hon slutar efter nio eller när det är för då hinner jag inte dit ner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0