18 februari

Har just kommit upp från tvättis har hämtat alla kläder som hängt på tork, har haft fullt upp hela dagen känns som att det gick hur fort som helst så vart det mörkt igen. Katti kom förbi mitt på dagen någon gång och det var trevligt, känns som att vi inte setts på hur länge som helst fast det har vi ju. Sen har jag pratat med en vägg idag också och inge framsteg där inte. Så jag ska hålla mig undan nu riktigt länge, sjukdomen kanske smittas. Det vet man aldrig så det är bäst att vara på den säkra sidan. Ska bränna cd skiva åt min mor hade jag tänkt med massa bra låtar, hoppas hon blir nöjd!  Och sen ska jag åka på coop med stian, mamma och axel och handla käk så vi överlever. 
Vill ha tillbaka den där färgen!

Kommentarer
Postat av: Miifi

Åh vad jag längtar till sommaren nu! ;P

2009-02-18 @ 21:30:58
URL: http://miifi.blogg.se/
Postat av: Anonym

naw, fin bild :) du är grym mia!!

2009-02-18 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0