18 februari

Sitter och kikar på hundar på blocket, är jätte sugen på att skaffa en men det är ju det att orka med en valp. Hojj det känns som lite tomt när jag är själv hemma, har alltid nästan haft hund och nu så finns det ingen lurvtuffs här. Men det får bli ett senare projekt hade nog aldrig orkat med både bebban och en lite puppy. Jag tror att det är ett ganska klokt beslut. Vi var och handla på coop idag och jag tyckte det gick ganska snabbt men icke det icke en och en halv timme. Jag fattar inte, jag tyckte vi var snabba den här gången men det var inte. Tror att min mor tyckte att vi var väldigt sega i alla fall men det är smällar man får ta. Det känns verkligen rent här hemma stian har riktigt fått den här städsjukan, han är hemsk blir sur för lite gris på golvet och så går han med trasan hela tiden. Puttinuttiga stigge, han har då inte valt helt rätt om han vill ha det städat kan jag då säga. Jag är ganska bra på motsattsen! Nu ska jag fortsätta kika lite på hundar och sen ska jag faktist kolla någon bra film tror jag!
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0