19 februari

Just efter att jag vaknat kom Frida och Ronja förbi och inte mycket senare kom Julia, vi satt och pratade mest men det märks att brudarna går skola, alla var jätte trötta. Efter att dom gått hoppade jag i badet och det var underbart, låg hur länge som helst, jag låg så länge att hälen hade börjat bli skrynklig det har jag inte varit med om någon gång. Det var lite läskigt för när jag skulle ställa mig upp så kändes de som att hela hälen var borta. Har nyss ätit vi lyxade till de med sallad till och med. Nu är Axel på  väg hit han ska komma och leka med oss medans mamma är och tränar. Vi ska kika sveriges värsta bilförare och sen blir det knutby saken. 

Kommentarer
Postat av: Miifi

Nu är det nära Mia! Lycka till om det händer imorgon! Kramar!

2009-02-19 @ 20:29:24
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0