19 februari

Axel var här och underhöll oss med sitt prat, han kan verkligen inte var tyst den mannen. Men det är bara kul att ha någon som pratar man får då höra allt från han och det värsta är att han hör allt vad andra pratar om också. Vi hade inget gott hemma konstaterade jag och axel så vi sprang ner på kiosken och köpte en läsk. Så lite gott fick han iaf. Han är förståndig i alla fall han tyckte stian och han skulle gå på kiosken för det är de karlar gör sa han och han tyckte inte att jag skulle gå för att jag fick ont i magen. Men det slutade med att jag var tvungen att gå ändå. Imorgon om det inte är så kallt så ska jag och Stian gå ut och ta en långpromenad mitt på dagen, det känns som att det behövs och det passar perfekt eftersom stian är ledig imorgon. På tal om ingenting är jag beräknad till imorgon men jag känner då ingenting just nu. Jag som har gått dom senaste två veckorna och trott att det är nära nu men nejnej. Jag kommer säkert att gå över två veckor hade varit skönt att bli av med magen nu tycker jag så jag kan stoppa på mig mina egna sockar på det vanliga sättet. Ne nu får du ta och komma ut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0