19 Februari

Jag kan inte sova och jag är så sugen på något men jag vet inte vad. Jag är nog sockerberoende men godiset vi köpte smakade inte bra jag tror jag är sugen på en safari macka. Det hade varit super just nu eller grillad kyckling, mm det ska jag nog ta och inhandla imorgon! Usch vad jag är äcklig sitter och skriver om mina matdrömmar. Jag ville egentligen bara skriva något för att få tiden att gå, jag har dö tråkigt. Om jag hade orkat, vågat och det inte hade varit för att termometern hade stått på -23 så kanske jag hade gått ut och promenerat just nu. Men det är jag alldeles för lat och mörkrädd för. Jag hatar mörker, mörker och tystnad det är läskigt på alla sätt. Jag tror jag alltid har varit en sån där hare för sånt, jag har alltid sovit med taklampan tänd. Men det har jag inte fått göra nu på ett år kanske för då kan inte stian sova. Ne nu ska jag fortsätta läsa vård och omsorg, visst lät det intressant men brist på andra böcker då duger den!

Kommentarer
Postat av: Elina

Svar: Men jaaa !!!. Det tycker jag absolut att vi ska göra!. Var så himla länge sen men jag hoppas du förstår att jag måste hinna med så himla mycket på helgerna :S. Tiden räcker som itne till och jag är verkligen ledsen över den tid vi missat!.

Mne till sommarn blir det förändring, dessutom så kommer jag troligtvis hem efter sommarn, ska börja på hjampis :p

Kram!!

2009-02-19 @ 08:37:40
URL: http://elinaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0