22 februari

Elina, Mia och Ronja var det som dök upp, vi pratade mest och efter ett tag dök även Jullan upp. Vi kollade erik och mackans nya program och herre kan jag bara säga om den. Kul och underhållande var de men vad gör människor inte för pengar. Helt tokiga. Alldeles nyss kom jag och stian på den brilianta iden om att göra fruktsallad och det gjorde vi så jag sitter och smaskar på de just nu. Det är så mycket godare än att bara äta ett äpple eller en appelsin. Mmm så nu har vi färdig frukost till imorgon också, kan inte bli mer perfekt frukost. Tror jag. Imorgon vet jag inte riktigt vad som står på schemat, julia har hål så då kikar hon nog förbi och kanske att hon har med sig frida. Kommer inte riktigt ihåg om det är på måndagar Katti också har hål och brukar kika förbi men kanske att det sker. Vill ju veta om hon hade det bra i norge så jag får ta och ringa henne imorgon. Mitt minne är bra men väldigt kort, alldeles för kort ibland! Kanske att vi får våran beställning från ikea imorgon också, syster och conny hade i alla fall kommit hem nu och nybilen funkade fint! Nu ska jag ta och kolla när stian spela gudfadern sen ska jag ta och sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0