23 februari

En ovanligt tidig morgon vart de, Stian spelade gudfadern hela kvällen igår så jag tänkte att jag skulle ligga i soffan och kolla lite men jag somnade och vaknade av att han frågade om jag inte skulle gå och lägga mig i sängen och då var klockan 7 på morgonen. Men var alldeles för pigg för att somna om så då vart det att kolla nyhetsmorgon på tv4 fast somnade igen vid 9 och vaknade vid 11 när stian skulle börja gå till skolan. Sen kom Julia och Frida förbi och drack kaffe, frida satt som fastklistrad framför datorn och Julia höll på att strotta runt som vanligt, ni är söta! Just nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag nog försöka fånga dagen på något sätt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0