25 februari

Tror inte att det blir att sova ändå kan inte slita mig bort från den här datorn, den är alldeles för intressant för mig. Imorgon har jag noll koll på vad som sker och det känns faktist ganska skönt för då kan jag inte fundera på varför jag inte gjorde det och sånt svammlande jag brukar hålla på med. De enda som jag ska göra är att ta mig ner till källarn och boka tvättstuga sen ska jag bara ta dagen som den kommer. Pysen verkar aldrig vela komma men jag tycker att den kan göra de snart för jag orkar som sagt inte var tjock nå mer. Nu när jag har provat på big one livet vill jag tillbaka till de vanliga och jag ska aldrig bli så hät tjock nå mer eller jo kanske om hundra år när jag vill ha ett till barn, men jag ska aldrig äta mig så här. Det gör ju inte bara ont i ryggen utan i knäna också. Ne så jag tror seriöst på attt börja träna när pysen kommer för maten kan jag inte skippa det är alldeles för gott, så då får det bli pinande träning. Och nu har jag till och med skrivit det här så nu kommer jag inte undan. 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Läs om hälsodrycker på min blogg. Uppdatering varje dag om olika hälsodrycker som kan vara bra för just dig!.

Fråga gärna om du vill ha recept på en dryck som skulle passa just ditt hälsoproblem så skriver jag det snart in på bloggen. :)

2009-02-26 @ 22:57:50
URL: http://elinaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0