3 februari

Jag fick handla igår men det var tack vare min mor, hon ställer alltid upp. När jag kom hem från coop vart stian glad och hungrig för jag hade köpt lax så det var bara att börja laga mat åt hjärtat. Men jag fick besök också av julle hon kom och var ett stöd i matlagningen sen gick hon och emil hem. Sen gjorde vi inte så mycket mer försökte sova men det gick inte, bebban var inte på det humöret alls, hon eller hans gympa höll mig vaken till efter 4. Och just när jag hade somnat så vaknar jag av en smäll och ni kan gissa att jag var livrädd jag trodde det var den där läskiga bilen jag har sett i flera dagar som kom på besök men det var bara glaskuben på toan som rammlade i golvet och gick i tusen bitar. Och det värsta vara att jag trampade i glaset så jag fick en pytteliten glas skärva i foten men jag fick bort den efter ett tag. Det var min natt det. Händelserik om inte annat. Vaknade vid nio med stian han skulle upp och springa på morgonen men så vart det inte han tog bara en kopp kaffe, det var hans träningsrunda. Ne nu ska jag kolla klart filmen jag började på igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0