4 februari

Idag på morgonen när vi till bm, kanske sista gången vi var där få se vad som händer. Det känns helt overkligt att det är så nära nu. Sen ko katti och vi kollade bara tv och pratade mest sen gick katti iväg på lektion så då passade jag på att diska. sen när hon kom tillbaka åt vi och sen tog alla mina krafter slut, så när katti gick på träning somnade jag på soffan och det var inte så smart eftersom jag kommer att vara vaken hela natten nu.. Min telefon funkar inte alls nå mer, först trodde jag att alla bara var allmänt upptagna idag men det visade sig att min telefon är helt död. Men jag kan skicka sms men inte ta emot eller ta emot samtal. Ne så nu sk aden få åka på lagning igen! Känns absolut inte lockade för jag vet hur länge det tar.. Ne nu ska jag ta och göra något så att jag kanske kan somna snart..
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0