5 februari

Bara för att jag har så lite att göra så ska jag faktist lägga in en lista själv fast det är mot min tro och jag hatar dom. Men nu kommer det faktist en..


STEG 1
Namn: Mia Lindmark
Födelseplats: Kiruna
Bor:  Kiruna
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Mörkbrunt
Skostorlek: 37
Civilstatus: Sambo, det ni!
Höger eller vänsterhänt: Höger

STEG 2
Skor som du bar idag: luddar och tofflor
Dina svagheter: Är nog väldigt harig av mig
Rädsla: varma toabrinkor.

STEG 3
Första tanke när du vaknar: det har jag inte tänkt på vad jag tänker.
När somnar du: Olika

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Cola
McDonalds eller Burger King: Mcdolnalds
Adidas eller Nike: oj, ingen aning
Lipton Ice Tea eller Nestea: Dålig på att dricka sånt
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
Svär du?:  Det händer väll att det kommer en kråka.
Sjunger du?: Jo de med
Duschar du varje dag? Jo
Röker du?: nej
Gillar du skolan?:  Ja eller jag vantrivs inte.
Tror du på dig själv?:  Jo man är illa tvungen i vissa lägen.
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja mamma iaf, sen pappa är en helt annan femma.

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol ? nej
Rökt?: nej
Shoppat?: Jo.
Ätit en hel ask müsli?: haha, nej
Ätit sushi?: nej
Stått på scen? nej
Skejtat: det har jag faktist, i vårat vardagsrum.
Bakat?:  Det har jag också gjort.
Stulit något?: nej 
Ljugit?: en vit kanske man har dragit, men inte nå större.
Rakat dig?:  ja
Kysst någon?:  ja
Kramat någon?: ja

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: Det har också hänt.
Varit full?: ja
Blivit kallad hora? säkert av någon stackare men kan inte komma på det just nu.
Blivit nerslagen?: nej
Busring någon?: ja
Gjort något som du ångrade?: jess, det har hänt med.
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: ja 
Kastat en sten på nån ruta?:  vet inte kan hända

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn?: jag har alltid sagt Naimi och Edvy. Men det blir nog sally
Hur vill du dö?:  somna in i sömnen.
Vad vill du bli när du blir gammal?: Jag vill bli RIK!

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: Nästan alla kanske.
Antal CD-skivor du äger?: noll
Antal piercings?: inga
Antal tatueringar?: noll
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Vet inte, en gång i finska tidningen kommer jag ihåg iaf.

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Förhoppningsvis sola, sen ska vi kanske åka på någon liten tripp.
Vad ska du göra i vinter? Inget planerat bara leva.
När tar du studenten? 2010 eller 2011
Vad gör du efter gymnasiet? Flyttar till umeå, forsätta plugga.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? ja
Vad händer till helgen? vi ska äta tårta och mysa på.
Vad vill du helst göra just nu? se acording to jim, men får inte.

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Har redan om man får skryta lite.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Händerna är ganska viktiga.
Vem är den perversaste person du känner? jadu, det var svårt.
Hur många gånger har du varit utomlands? en gång om man inte räknar med norge och finland så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0