5 februari

Har just kommit från syon, vi gick igenom lite om hur jag ska göra med skolan. Men det har vi redan gått igenom så förstod inte riktigt syftet med att gå dit. Men iaf så ska jag tillbaka den 10de och då skulle jag få svaret om jag får ta avbrott eller inte. I vissa fall får man tydligen inte det. Ja så är det hårda livet. I värsta fall får jag väll hoppa av helt och börja läsa på komvux sen eller något men det löser sig skulle jag nog tro. Hade tänkt att jag och stian skulle knalla upp på stan men det var så jävla kallt ute så tror att det blir inställt. Min telefon har slutat fungera helt nu så nu är det dags att lämna in den igen. Jag hatar samsung och är inte så nöjd att jag måste ha en sådan under tiden min är på rep, förstår int ehur man skickar sms eller hur man skickar förstår jag men inte hur man gör punkter och skit. Så nu orkar jag inte ens fylla på nallen den får vara tom tills min kommer tillbaka. Och nu kommer alla nummer försvinna igen för att det inte går att kopiera från sim kortet. Ja ni förstår jag har det inte lätt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0