9 februari

Jag sov på idag först vaknade jag när stian skulle till skolan sen råkade jag sova på till halv 2, så jag är utvilad nu. Har försökt fixa till bloggen idag men helt utan relutat slutade jag. Jag förstår inte, så svårt kan det inte vara men äh nu får den vara som den är om inte stian har lust att försöka. Fast det tror jag inte han ska säkert hänga med bekka idag och på kvälleb ska han spela. Vad sk ajag göra av min dag? Har ingen aning, har diskat och vikt lite kläder så det är bara väskan som ska packas så har jag gjort gårdagens sysslor. Men jag har som inga sysslor jag ska göra idag så jag ska faktist unna mig ett varmt långt bad, det var länge sedan. Och vill ni veta vad som är det bästa med allt, jag har en ny korsords tidning så nu blir det ett extra långt bad.Ante ringde mig nyss om min telefon, den funkar tydligen hur bra som helst så dom ville att jag skulle beställa ett nytt sim kort för dom trodde att det var fel på det. Men då är det ju konstigt att simkortet funkar hur bra som helst i annan telefon. Så den lätta går jag inte på! Ne men jag måste ju ha en telefon som fungerar. Nu kom jag på vad jag skulle göra idag springa och köpa ett refillkort, det har jag lovat julle så det ska jag göra efetr badet!  

Kommentarer
Postat av: julia

Ååå det där med refilkort lät ju toppen! Man måste ju få höra din röst vackra kvinna :)

2009-02-09 @ 16:45:13
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0