9 februari

Oj vad klockan gick, helt plötsligt var den halv nio så jag hann inte springa ner till kiosken och köpa refillkort. Får klara mig till imorgon helt enkelt, det är ju inte nå desto större. Stian hade redan ätit när han kom hem så var likt förbannat tvungen att laga mat åt mig själv bara, så mycket tråkigare än att laga till två. Han var inte mycket till sällskap heller han kom hem och la sig på soffan direkt och där ligger han ännu och snarkar. Så har inget bättre för mig än att sitta framför datorn, det känns som att jag bor framför den. Men jag förstår inte hur jag orkar för jag kollar ju samma saker flera gånger. Jag fick mitt sista mejl från min nät-barnmoska där det stod massa roliga saker och det stod att jag skulle köpa hem en fryst pizza om jag inte redan hade gjort de, till och med det medelar hon mig. Ne men hon tänkte säkert på att man kanske inte orkar börja laga mat direkt när man kommer hem från bb. Hon verkar så söt, så gissa vad jag ska handla imorgon när vi går på coop eller om det blir konsum. Jo en big one. Stian blir säkert jätte nöjd!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0