9 februari

Jaha nu syns det att jag har varit i farten igen och försökt att ändra min blogg, Stian som hade fixat den så fin så ska jag börja leka och förstör allt! Äh men jag orkar inte lägga mer energi på det just nu, ska försöka imorgon men jag lessnar och då slutar jag och ni ser ju hur det ser ut. Har lite dåligt samvete faktist, först höll jag på att strula när stian fixade den, vart aldrig nöjd så han gav upp och nu gör jag det också. Det är bara hoppas att älsko har mer tålamod och ork imorgon så kanske jag också har en fin blogg en vacker dag. Ne jag ska faktist ta och göra ett nytt försök att sova fast den här gången hoppas jag på resultat. Det känns som att det behövs! Bara för att jag sov så bra förra natten så ska det vara full rulle i min mage inatt. Men det är bra då vet man ju att pysen lever. 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0