14 januari

En lång dag med mycket händelser kanske de inte har varit idag men jag har fått bort tvätthögen i allafall, så jag ska inte gnälla! Snart ska jag, stian och malin hämta upp tvätten, bara de har hunnit torka för det där torkrummet är ingen hit. Sen ska vi och handla på coop, stian var igår men glömde hälften så måste handla allt som han glömt. Sen ska min far köra dit oss och han är ju inte den snabbaste personen jag känner så får se om man hinner dit ens. Ikväll blir det film kväll med malin,julia och stian. Får se vad vi ska kolla för någon film men tror att det blir "grind", stians film så få se om den är värd att se eller om kvällen slutar med monopol. Men han brukar ha ganska bra filmer ändå. Nu kom julia också så det blir perfekt när vi ska ner i tvättstugan för tycker inte alls om den där källarn med massa dörrar! Det känns som att någon ska stå där. Ne nu ska jag och kolla om tvätten har överlevt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0