14 januari

Filmkvällen slutade med endast godis och ingen film, men vi hinner kolla film någon annan dag. Och visst hann jag handla idag också, pappa var bara 1  timme och 30minuter sen idag. Han har gjort framsteg, så halv 9 var vi på coop och kom hem vid 9 så det skulle bli så sent att kolla film, tyckte malin så då skippade vi de. Vi satt bara i soffan och pratade och lekte med malins telefon. Nu har tvätten kommit upp också men allt hade inte hunnit torka så snart ger jag upp den där tvättstugan, vissa kläder har hängt i torkrummet sedan kvart över 5 och dom är nästan lika blöta som när man tog ut dom ur tvättmaskinen. Imorgon ska vi hem till mamma och gänget och äta, jag är redan hungrig så kommer att äta hur mycket som helst, kyckling dessutom som jag själv inte vågar laga för är rädd att den inte ska vara klar så man åker på någon matförgiftning. Ne nu ska jag vika tvätten sen blir det att kolla grind tror jag och efter det ska jag få min efterlängtade massage.
Godnatt!

Här kommer bild från idag men fick bara med julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0