16 januari

Jag har absolut inget vettigt för mig, har inget att göra. Så ska nog ta min bästa vän och mata han lite med damm och smulor från golvet. Han blir säkert nöjd! Efter det kanske jag hade kunnat ta frun i skaftet så hon får putsa lite på golvet´, det lät ju inte helt fel. Så har jag fått något vettigt gjort idag i alla fall. Sen kanske jag ska göra ett försök att slita Stian från xboxet så vi kan göra något, men det blir nog ett svårt uppdrag. Jag förstår inte hur man orkar sitta så länge framför samma spel. Ne han är en nörd! Ett sista försök att få gjort något den här dagen.

Minun mielestäni sinä olet kaunis<3 Något sånt var det kommer inte ihåg, länge sedan man gick finska kursen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0