17 januari

Inte en själ har varit hos oss idag och det känns tomt men vi har hunnit med ganska mycket ändå under dagen. Så på så sätt är det ju skönt, det är de. Som en väl känd person alltid säger. Alldeles nyss har jag haft fullt upp med att skriva hur man gör olika maträtter i en bok så stian själv kan laga mat när inte jag är hemma, det var han själv som sa det så får se om boken kommer till användning redan imorgon. Han är för söt! Idag gjorde han sina plättar som är supergoda så tror nog att han vart sugen på att kunna laga mer mat än bara plättar! Jag letar någon bra film vi kan se på men hittar ingen som jag tror att vi båda två skulle gilla. Så få se vad det blir för någon. Imorgon ska jag upp tidigt ska nämligen på begravning, det känns alltid lika tråkigt att sitta där i kyrkan med en kista där framme. Hoj hoppas det bara inte är allt för kallt sen när vi ska till kyrkogården. Sen hade jag väll inte tänkt göra så mycket mer under dagen ska nog mysa på sen på kvällen med jullan och stian och kanske att det blir något gott eftersom att det är lördag, kanske naturgodis det hade varit hur gott som helst. Ne nu ska jag kolla när stian spelar xbox och sen kanske kolla någon film. 
Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0