20 januari

Bullarna vart faktist ganska bra, Julia och Stian gillade dom så det är ett plus. Men herregud jag måste bara skriva att sist jag satt här och bloggade tyckte jag att jag hörde konstiga ljud från köket men jag tänkte att det säkert bara var ugnen som lät när den höll på att bli varm, ne visst inte när jag kommer in och ska lyfta på bakhandduken så ser jag att degen har jäst så mycket att degen har kommit ut på spisen. Jag lägger ut en bild så ska ni få se. Det känns som att jag stod hela kvällen och bakade men att det inte vart så mycket bullar som jag trodde, men det visade sig att det var ganska mycket för nu får vi inte plats med något mer i våran lilla frys. Malin och Madde kom aldrig, vi som hade laddat upp inför riktigt bullfest men jag, Julia och Stian klarade oss mycket fint ändå. Men lite besvikna var vi ju när dom hade gett oss vissa förhoppningar. Jo, jag frågade Julia vad Frida Bergsten hade för telefon nummer, eftersom alla nummer har försvunnit från min telefon så har inga nummer kvar. så jag frågade, och Julia låg i soffan sten cool och sa telefon nummret så där lite stajligt men inte tänkte jag nå destomer på det. Bara det att när jag får svaret så insåg jag att Julia blandat ihop några siffror så smset kom till helt fel person. Men jag hade inte skrivit något farligt så det var ju lungt. Ne jag ska ta och lägga mig och sova för imorgon ska jag på stan med mamma och sen har vi f-utbildnigen imorgon som kanske inte känns helt lockande men det säkert vara nyttigt. Och sen är det ju hockey imorgon kväll och markus kommer ju dit så kanske måste gå och kolla. oh det är ju den 20:de i dag och det betyder att det är en månad kvar, så nästa 20:de om inget hänt innan dess vill säga kommer jag inte kunna sova ett dugg. Nu först börjar jag förstå vad som håller på att hända och jag börjar faktist också bli lite smått nervös. Men jag tror att nervositeten kommer att komma om kanske två veckor då kommer jag nog vara hur nervös som helst. Men jag ska inte tänka så mycket mer på det utan ta en dag i taget. Ne nu ska jag sova!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0