20 januari

Har varit ganska dålig på att skriva dom senaste dagarna men det är för att stian har suttit här en hel del. Men nu ska jag ta igen mig hade jag tänkt. Igår kom det fika sugna gäster och det var då först syster som högg i äppelkakan sen kom madde och malin, men dom kom bara förbi på en snabbfika för dom hade mycket annat för sig skulle jag tro. Senare på kvällen kom syster igen och då hade hon med sig Conny som också var lite små sugen på kaka, och linnea är inte den som tackar nej så hon smakade igen. haha. och just nu väntar jag på att min bulldeg ska jäsa klart så jag kan börja grisa med den, Jullan var då sugen så hon kommer säkert att dyka upp. När jag pratade med Malin så var hon också sugen så hon och Madde dyker kanske också upp. Fast man vet aldrig med dom två, dom är rätt bra på att sova. Jag väntar också på att Stian ska komma hem så får jag veta hur det gått, jag håller då på han. Jo juste jag har glömt att skriva att jag äntligen har fått tillbaka min telefon som har varit på lagning, eller som ska ha varit på lagning i allafall men det är fortfarande samma fel, förstår inte riktigt hur det där hänger ihop men jag orkar då inte skicka in den igen. Det tar alldeles för länge! Så nu får jag chansa lite vad ni säger och ni får chansa vad jag säger och bli inte rädd om ni får något konstigt sms för den skickar åt dom två senaste jag har skrivit åt. Tur att jag har gratis sms för annars hade jag inte vågat använda den ens. Ne nu ska jag kavla upp ärmarna och fortsätta med mitt bakande.  

Kommentarer
Postat av: syrran ;)

Haha, du vet man tackar ju inte nej till godsaker ;-) känner lukten av något annat ..... BULLA KANSKE? ;-)

2009-01-20 @ 18:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0