22 januari

Skate 2 var en stor besvikelse, usch vilket tråkigt spel. Men de tyckte inte stian han har suttit där sen han slutade skolan och det var ungefär vid 3 tiden, eller han har faktist ätit mat där i mellan och sen druckit kaffe och ätit en bulla men annars har han suttit som limmad framför spelet. Jag fick malin och madde att komma hit och göra mig sällskap i några timmar i allafall så det var ju tur för annars vet jag inte vad jag hade gjort, troligtvis hade jag sovit eftersom tvn inte är tillgänglig att göra mig sällskap heller. Jag har tänkt i flera dagar att jag ska färga mitt hår så att utväxten försvinner, men så har det inte blivit så imorgon är det ett måste. Ne nu ska jag snoka runt lite och kolla om man hittar något roligt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0