27 januari

Jag har väntat på att min mormor och ukki ska komma förbi i flera dagar men dom kommer aldrig. Kanske åker förbi där imorgon på förmiddagen och kollar om ukki är hemma eller om han är ute på äventyr på skidor. Det är han säkert! Det finns absolut inget i den här stan, jag har letat hur länge som helst efter rottingkorgar men det finns inte. Ingenstans.. Men jysk skulle få in till imorgon så måste gå och kolla annars får vi köpa såna dära andra korgar som inte är lika fina. Men det får väll gå för är less på hur det ser ut i hyllan. Idag är det inte helt enkelt min dag, har vilat på dagen och när jag vaknade så hade jag självklart ont i huvudet och det vill inte släppa så jag ska faktist hoppa i ett bad nu och sen ska jag hoppa i sängen och lägga mig för kvällen tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0