7 januari

efter en sån där bra kväll så var de no ropplem och vakna tidigt för en gång skull. Tror det är för att jag är så glad ännu efter att jag vann igår, jag vet inte men nått lurt är de. Nu ska vi börja knalla upp på stan och jag ser fram emot en safari macka, det var ett tag sedan nu. Efter vi har ätit frukost blir det att handla och sen hem och ta en power nap skulle jag tro. Efter det skulle nisse och axel kanske kika förbi och spela och äta plättar och så hörde jag att vi skulle lira monopol på kvällen men det vet jag riktigt inte, man ska ju sluta när man är på topp!

Kommentarer
Postat av: julia

Men mia! vars har den aktiva bloggaren tagit vägen? hallåå timmar sen du skrev sist ju :) din värld är intressant för mig

2009-01-07 @ 17:18:37
URL: http://juliahallergrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0