7 januari

Jag tror att jag är den nya blondinbella eller något mina sidanvisningar blir bara mer och mer för varje dag, förut var det bara mamma och stian som läste varje dag men nu har alla blivit så nyfikna på mig. Inte så konstigt men jag skriver ju ändå inget intresant om kanske det alla vill veta något om. ne nu slut skrivet om sånt skit nu ska det handla om min dag men vad har jag gjort idag? Nästan inget.. Jag vaknade, knallade upp på stan åt en safari macka kom hem, umgicks med katti ett tag och sen hoppade jag i badet och pratade skit med madde sen fick jag stress till sjukhuset, allt var som det skulle med oss. Sen kom nisse och axel på lirbesök och så åt dom stians plättar som dom tyckte var godare än mammas så då har du gjort det bra stian! och nu på kvällskvisten kom julia, malin,madde och peter på besök vi gjorde inget vettigt eller jo vi pratade på bara om allt och inget men inge mer. Just nu ska jag göra en smörgås som mamma hade köpt åt oss och tror till och med att jag ska ta en varm kopp te. Imorgon blir det staden med mamma och sen blir det praktik för hela slanten! Vill inte att jullovet ska ta slut, allt bara springer ikapp en känns det som snart står jag där mia 92!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0